Aktualności Inspiracje Moda Trendy where to buy

„DO YOU” Puma Swan Pack czyli kampania Pumy i New York City Ballet

puma-swan-pack-collection-4

Moja miłość do baletu jest ogromna. Jako mała dziewczynka miałam możliwość przez kilka miesięcy uczęszczać na lekcje baletu do Opery i Operetki Krakowskiej. Wspominam ten okres niesamowicie i skrycie żałuję, że nie kontynuowałam nauki (wiele czynników złożyło się na rezygnację). Do tej pory jednak potrafię zrobić szpagat i pamiętam kroki baletowe których wtedy się nauczyłam. Na studiach moim ulubionym przedmiotem był „Dramat i teatr Europejski” a profesor który go wykładał (prawie wszyscy z mojego roku go nie znosili) ulubionym wykładowcą. Moja miłość do baletu jest tak wielka, że został moim promotorem a pracę dyplomową pisałam o … Jeziorze Łabędzim! Zatytułowana została From failure to masterpiece, the historu of „Swan Lake”. Wertowanie książek o balecie: skąd się wywodził, jak się rozwijał, jak się przeobrażał i jakie miał odłamy… nie mogłam wybrać sobie lepszej i ciekawszej pracy dyplomowej! Dlatego też ogromne wrażenie zrobiła dla mnie kampania Pumy „Do You” a mianowicie współpraca z New York City Ballet. 

Kampanię możecie kojarzyć choćby z tego, że twarzą jej została Cara Delavigne, a pierwsze jej odsłony pojawiły się już we wrześniu 2016 roku. Marka reklamowała się tym, że kampania zainspirować do akceptacji siebie – siebie innego, wyjątkowego.

Kontynuując kampanię marka rozpoczęła działalność ze szkołą baletową New York City Ballet. Gdzie zamiast sławnych modelek, na scenie – przygotowując się do ćwiczeń – widzimy popularne baletnice. Popularną twarzą kampanii została Kylie Jenner, ale na na przepięknych zdjęciach z sali ćwiczeń teatru Davida H. Kocha w Lincoln Center widzimy takie baletnice jak Mimi Staker, Olivia Boisson, Unity Phelan.

Produkty tej kampanii kojarzone mają być z lekkością, komfortem i swobodą ruchu. Ubrania inspirowane są skrzydłami łabędzi, buty baletkami. Zdjęcia idealnie odzwierciedlają zamierzenia. Modele butów to Fierce Strap Swan, Dual Swan, Fierce Swan ale w tym wypadku ja szczególną uwagę zwróciłam na ubrania. Na legginsy i staniki wprowadzony został motyw piór, ale spójrzcie tylko na tą przepiękną czarną pelerynę z piórami. Coś mi się wydaje, że to właśnie ona będzie tegorocznym hitem.

Kolekcja dostępna jest od 1 lutego 2017

Moim zdaniem kampania przyciąga wzrok każdego, a już na pewno przyciągnie grono nowych osób, którzy tak jak ja do tej pory nie zwracali szczególnej uwagi na projekty tej firmy.

Dobra robota, Puma!

dynamic_resize paintitblonde Puma1 Puma2 Puma4 Puma5 Puma6 Puma7 Puma8 puma-swan-pack-collection-3

Related Posts

1 Comment

  • Reply
    Ewa Macherowska
    25 lutego 2017 at 12:52

    Niesamowita kampania <3

  • Dodaj komentarz

    Close